Lisää koriisi myös nämä:

Ostoskorin sisältö:

Toimitus- ja palautusehdot

Toimitus:

Näet kassalla tilauksellesi tarjottavat toimitusvaihtoehdot, jotka vaihtelevat tuotetyypin ja asuinpaikan mukaan. Valitse toimitustapa ja varmista, että yhteystietosi ja osoitteesi ovat oikein ennen tilauksen hyväksymistä, koska niitä ei voi korjata jälkikäteen. Jos tilauksesi on jaettu useisiin toimituksiin, veloitetaan vain yksi käsittelymaksu.

Kuljetukset tapahtuvat Matkahuollon pakettipalvelun kautta. Vaihtoehtoina on:

  • Lähipaketti: 1-3 pv. Toimitetaan Matkahuoltoon, Matkahuollon asiamiehelle, K-Market, R-kioski, Valintatalo tai muu Matkahuollon pakettipiste. Toimipisteen voit valita itse annetuista vaihtoehdoista.
  • Kotijakelu: 2-4 pv. Toimitetaan suoraan ovelle. Vastaanottajalle ilmoitetaan saapuvasta paketista tekstiviestillä jakeluajan sopimiseksi. Paketti jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti jakeluajan sopimista seuraavana arkipäivänä, suurimmissa kaupungeissa myös iltaisin ja viikonloppuisin. Vastaanottajan luvalla paketti voidaan jättää osoitteeseen myös ilman vastaanottajan kuittausta.
  • Jakopaketti (yritysasiakkaille): 2-4 pv. Jaetaan vastaanottajille perille arkisin klo 8-16 välisenä aikana toimitusaikaa erikseen sopimatta. Paketin paino enintään 35 kiloa.

Toimituksemme ovat nopeita.

Kun tilaus on tehty arkipäivänä kello 12 mennessä on suurin osa toimituksista noudettavissa asiakkaan valitsemasta Matkahuollon palvelupisteeseestä tai Matkahuollon-asiamieheltä jo seuraavan arkipäivän aikana.

Kuljetusaika voi olla pidempi silloin, kun kuljetusreitti edellyttää bussinvaihtoa/-vaihtoja. Jakopaketti-vaihtoehto lisää toimitusaikaa usein yhdellä arkipäivällä.

Maksutavat:

Korttimaksut

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
OP, Danske Bank, Tapiola, S-Pankki, Säästöpankki, Nooa, POP, Aktia, Ålandsbanken, Handelsbanke, Nordea
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Peruuttamisoikeus

Meille on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi ja toivomme, että tilaamasi tuotteet vastaavat odotuksia. Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen, tutustu alla olevaan vaihto- ja palautusohjeeseen.

Verkkokaupan asiakaspalvelu auttaa tuotteiden vaihtoon ja palauttamiseen liittyvissä kysymyksissä.
Voit sopia palautuksesta/peruutuksesta asiakaspalvelumme kanssa info@venemaalit.fi

Voit peruuttaa sopimuksen ilmoittamalla siitä Venemaalit viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Erikoistilauksesta valmistettuja tai asiakasta varten räätälöityjä tuotteita esim. sävytettyjä pintakäsittelyaineita, määrämittaan katkaistuja tai leikattuja tuotteita ei voi peruuttaa tai palauttaa. Pelkkä tuotteen palautus ei peruuta sopimusta. Tuotteen palautuksesta tulee sopia aina ensin Venemaalien asiakaspalvelun kanssa info@venemaalit.fi

Sinulla on huolenpitovelvollisuus tuotteesta, mikäli aiot käyttää peruuttamisoikeutta. Mikäli peruutat sopimuksen tuotteen käyttöönoton jälkeen, olet velvollinen korvaamaan Venemaaleille tuotteen arvon alentumisen. Asiakkaana olet vastuussa sellaisesta tavaroiden arvon alenemisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Venemaalit pidättää oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli tilauksen yhteydessä on ilmennyt tilaus- tai tuotekohtaisia virheitä, väärinkäyttöä tai muuta normaalista poikkeavaa.

Tilauksen tarkastaminen

Tarkasta tilaamasi tuotteiden ja pakettien kunto heti kun olet vastaanottanut tilauksesi.

Kuljetusvauriot

Älä ota vastaan toimitusta mikäli pakkaus on vaurioitunut. Mikäli kuitenkin otat vastaan vaurioituneen pakkauksen, pyydä kuljettajaa tekemään vauriosta merkintä rahtikirjaan ja ota kuvia pakkauksen vaurioista. Tarkasta tuote kun olet purkanut sen pakkauksesta havaitaksesi mahdolliset vauriot. Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Ilmoittaessasi vahingoista pyydämme sinua lähettämään sähköpostia ja kuvia pakkauksista ja vahingoittuneesta tuotteesta, mieluiten eri kulmista.

Tuotteen palauttaminen

Tuote on palautettava viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, sovi palautuksesta Venemaalien asiakaspalvelun kanssa info@venemaalit.fi. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja jälleenmyyntikelpoinen. Asiakas huolehtii itse palautuskustannuksista. Sopimatta palautettua tavaraa emme hyvitä.

Palautettaessa isompia / painavampia tavaroita veloitamme 19,50 euron palautusmaksun.

Mikäli olemme lähettäneet sinulle viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse info@venemaalit.fi tai puhelimitse 0447339781 niin saat tarkemmat ohjeet. Kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote, maksamme uuden vastaavan tuotteen lähetyskulut.

Noutamaton paketti

Lähetyksistä, joita ei noudeta määrätyssä ajassa, veloitamme 19,90 euron maksun. Maksu vastaa todellisia toimitus-, palautus- ja käsittelykustannuksia.

Maksujen palauttaminen

Palautetun tuotteen tarkastamisen jälkeen rahat palautetaan asiakkaalle. Palautus tehdään maksunvälittäjän (Paytrail) palvelun kautta aina alkuperäiselle maksutavalle.

Sopimatta palautettua tavaraa emme hyvitä.

Takuu ja mahdolliset laatuvirheet

Takuu on tuotteen valmistajan tai maahantuojan vapaaehtoinen antama lisäturva. Takuun antaja vastaa tuotteen virheettömyydestä, toiminnasta ja muista sille asetetuista laadullisista kriteereistä.
Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. Verkkokaupan toimituksen mukana tuleva lähetyslista on samalla takuutodistus, ja se tulee säilyttää koko takuuajan. Tarkemmat takuuehdot tulee tarkistaa joko tuotteen mukana toimitetuista takuuehdoista tai suoraan tuotteen valmistajalta.

Takuuaika alkaa ostokuitin tai laskun päiväyksestä jatkuen takuun kattaman ajan verran. Takuun aikana tehdyt korjaukset, vaihdot tai muut toimenpiteet eivät pidennä tai lyhennä takuuta.
Noudata tarkasti tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet sekä ohjeiden mukaisessa käytössä syntyneet viat.
Venemaalien verkkokauppa vastaa tuotteessa mahdollisesti ilmenevästä virheestä, vaikka takuuaika olisi jo päättynyt. Tämä lakisääteinen virhevastuu kattaa myös tuotteet, joissa erillistä takuuta ei ole myönnetty.

Mikäli tuotteessa on virheitä, huolto- ja palautusjärjestelyt tulee aina sopia verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa ennen tuotteen palauttamista, jotta voimme omalta osaltamme varmistaa asian moitteettoman hoidon.

Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee sinua arkisin klo 9-17.

info@venemaalit.fi
0447339781