Lisää koriisi myös nämä:

Ostoskorin sisältö:

Toimitus- ja palautusehdot

TOIMITUSEHDOT

 
Hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja. Pidätämme oikeuden perua tilauksen, jos tuote on myyty virheellisellä hinnalla esimerkiksi hinnoitteluvirheen, järjestelmähäiriön tai muun vastaavan virheen vuoksi. 


 

Toimitus:

Näet kassalla tilauksellesi tarjottavat toimitusvaihtoehdot, jotka vaihtelevat tuotetyypin ja asuinpaikan mukaan. Valitse toimitustapa ja varmista, että yhteystietosi ja osoitteesi ovat oikein ennen tilauksen hyväksymistä, koska niitä ei voi korjata jälkikäteen. Jos tilauksesi on jaettu useisiin toimituksiin, veloitetaan vain yksi käsittelymaksu.

Kuljetukset tapahtuvat Matkahuollon pakettipalvelun kautta. Vaihtoehtoina on:

  • Lähipaketti: 1-3 pv. Toimitetaan Matkahuoltoon, Matkahuollon asiamiehelle, K-Market, R-kioski, Valintatalo tai muu Matkahuollon pakettipiste. Toimipisteen voit valita itse annetuista vaihtoehdoista.
  • Kotijakelu: 2-4 pv. Toimitetaan suoraan ovelle. Vastaanottajalle ilmoitetaan saapuvasta paketista tekstiviestillä jakeluajan sopimiseksi. Paketti jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti jakeluajan sopimista seuraavana arkipäivänä, suurimmissa kaupungeissa myös iltaisin ja viikonloppuisin. Vastaanottajan luvalla paketti voidaan jättää osoitteeseen myös ilman vastaanottajan kuittausta.
  • Yritysjakelu: 1-4 pv. Jaetaan vastaanottajille perille arkisin klo 8-16 välisenä aikana toimitusaikaa erikseen sopimatta. Paketin paino enintään 35 kiloa. 
Toimituksemme ovat nopeita.

Kun tilaus on tehty arkipäivänä kello 12 mennessä on suurin osa toimituksista noudettavissa asiakkaan valitsemasta Matkahuollon palvelupisteeseestä tai Matkahuollon-asiamieheltä jo seuraavan arkipäivän aikana.

Kuljetusaika voi olla pidempi silloin, kun kuljetusreitti edellyttää bussinvaihtoa/-vaihtoja. Jakopaketti-vaihtoehto lisää toimitusaikaa usein yhdellä arkipäivällä.

Rahtimaksu:

Rahtimaksumme ovat edulliset, koska toimituksia asiakkaille on paljon, ja saamme ostettua rahdin aina sitä edullisemmin mitä enemmän toimituksia on.
Tämän alennuksen rahdin hinnoissa siirrämme suoraan asiakkaille.

Rahdin hinta määräytyy toimitettavien tuotteiden painon mukaan.
Asiakas maksaa rahdin tilauksen yhteydessä, eikä sitä veloiteta erikseen.

Jos rahti tuntuu tästä huolimatta kalliilta, voit tulla noutamaan tilauksesi myymälästämme, jolloin emme veloita sinulta muuta kuin tuotteen hinnan. Noutopiste sijaitsee Suomen Luonnonmaalit -kaupan sisällä. Tervetuloa!

Tilauksen tarkistaminen

Tarkasta tilaamasi tuotteiden ja pakettien kunto heti kun olet vastaanottanut tilauksesi, sillä mahdollisista virheistä tai puutteista tulee ilmoittaa 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Kuljetusvauriot

Älä ota vastaan toimitusta mikäli pakkaus on vaurioitunut. Mikäli kuitenkin otat vastaan vaurioituneen pakkauksen, pyydä kuljettajaa tekemään vauriosta merkintä rahtikirjaan ja ota kuvia pakkauksen vaurioista. Tarkasta tuote kun olet purkanut sen pakkauksesta havaitaksesi mahdolliset vauriot. Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian. Ilmoittaessasi vahingoista pyydämme sinua lähettämään sähköpostia ja kuvia pakkauksista ja vahingoittuneesta tuotteesta info@suomenluonnonmaalit.fi


 

Maksutavat:

 

 

Maksut välittää kotimainen Paytrail Oyj

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, Puhelin: 0207 181830


 

Palautus

Outlet- tai tarjous tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Uusilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, poikkeuksena ne, jotka on rajatun palautusoikeuden alla. Rajattu palautusoikeus tarkoittaa, että tuotetta ei voi palauttaa tilaamisen jälkeen. Rajattuja tuotteita on esimerkiksi asiakkaalle sävytetyt maalit tai mittoihin leikatut tai katkaistut tuotteet. Jos tällaisessa rajatun palautusoikeuden tuotteessa on virhe, me luonnollisesti korvaamme sen virheettömällä tuotteella.

Asiakas vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos tuote on otettu käyttöön. Asiakkaan tulee huolehtia tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tuotepakkauksesta, kunnes on päättänyt pitää tuotteen.

Palautukset myymälään: Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä. Kannattaa säilyttää kaikki asiakaspalautukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes on saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta. 

Palautukset matkahuollon kautta: Lähetyksen voi palauttaa vain Matkahuollon palvelupisteelle sopimustunnuksella 9532843. Matkahuollon pakettiautomaatilla palautus ei toistaiseksi onnistu. Palautustunnus ja palautusosoite tämän kirjoituksen lopussa vielä uudelleen.

Pakkaa tuote hyvin lähetystä varten, jotta se ei vaurioidu matkalla. Huom. yhden laatikon maksimipaino on 30 kg.

Liitä mukaan tiedot paperilla, tai lähetä sähköpostia info@venemaalit.fi

Kuitin tai tilauksen numero:
Nimi:
Osoite:
Puhelinnumero:
Sähköposti:

Palautettava tuote:
Palautuksen syy:

Vie paketti Matkahuollon palvelupisteen tiskille ja anna sopimustunnus 9532843. Palautus on lähetyshetkellä maksuton, kun käytät sopimustunnusta, mutta rahtikustannukset vähennetään palautettavan tuotteen arvosta. Mikäli palautat perille asti toimitetun kuljetuksen, emme hyvitä mahdollisia toimitus-, kuljetus- tai asennuskustannuksia.

Lähimmän toimipisteen löydät: https://www.matkahuolto.fi/toimipis- teet/toimipistehaku

Maksujen palauttaminen

Palautetun tuotteen tarkastamisen jälkeen rahat palautetaan asiakkaalle.

Palautus tehdään maksunvälittäjän palvelun kautta aina alkuperäiselle maksutavalle.

Noutamaton paketti

Noutamaton paketti ei ole automaattisesti kaupan purku, vaan asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palautusta.

Lähetyksistä, joita ei noudeta määrätyssä ajassa, vaan palautuvat meille säilytetään, jotta asiakkaalla on  mahdollisuus noutaa tai tilata niille uusi kuljetus kuukauden ajan.


 

Takuu ja mahdolliset laatuvirheet

  • Pintakäsittelytuotteilla ei ole varsinaista takuuta.
  • Tuotevastuumme kattaa vain käytetyn tuotteen arvon, ei välillisiä kuluja.
  • Tuotteiden tuotetieto ja käyttöohje yhteydestä löytyvät tarvittava tieto ja ohjeet maalaustyöhön.
  • Asiakas on aina vastuussa tuotteen testaamisesta omaan käyttötarkoitukseensa
  • Emme ole vastuussa virheistä, jotka aiheutuvat siitä, että tuote ei sovi asiakkaan käyttötarkoitukseen
  • Asiakkaan tulee aina perehtyä teknisten tietojen sisältämiin käyttöohjeisiin sekä vaaralausekkeisiin.
  • Emme vastaa virheistä ja ongelmista, joita on syntynyt, jos näitä ohjeita ei ole noudatettu, kuten tuotteen vääränlaisesta säilytyksestä, virheellisestä käyttötavasta tai puutteellisesta henkilösuojauksesta käytön aikana.
  • Takuu on tuotteen valmistajan tai maahantuojan vapaaehtoinen antama lisäturva. Takuun antaja vastaa tuotteen virheettömyydestä, toiminnasta ja muista sille asetetuista laadullisista kriteereistä.
  • Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. Verkkokaupan toimituksen mukana tuleva lähetyslista on samalla takuutodistus, ja se tulee säilyttää koko takuuajan. Tarkemmat takuuehdot tulee tarkistaa joko tuotteen mukana toimitetuista takuuehdoista tai suoraan tuotteen valmistajalta.
  • Takuuaika alkaa ostokuitin tai laskun päiväyksestä jatkuen takuun kattaman ajan verran. Takuun aikana tehdyt korjaukset, vaihdot tai muut toimenpiteet eivät pidennä tai lyhennä takuuta.
  • Noudata tarkasti tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet sekä ohjeiden mukaisessa käytössä syntyneet viat.
 

Mikäli tuotteessa on virheitä, huolto- ja palautusjärjestelyt tulee aina sopia verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa ennen tuotteen palauttamista, jotta voimme omalta osaltamme varmistaa asian moitteettoman hoidon.

Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee sinua arkisin klo 9-17.
info@suomenluonnonmaalit.fi
09 851 2101

___________________________________________________

Palautustunnus: 9532843 

Vastaanottaja:
Suomen Luonnonmaalit Oy 

Upokaskuja 6-8
01450 VANTAA 

 

info@venemaalit.fi

0447339781